Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv POS na prodeje: LEGO Nexo Knights kampaň 2016 v hračkářstvích
Kinštová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
V dnešním vysoce konkurenčním a zaplněném marketingovém prostředí je pro značky čím dál tím těžší se odlišit d ostatních. Toto je obzvláště výrazný problém v retail. Shopper marketing je disciplína, která se zaměřuje na zákazníky a jejich potřeby a snaží se vytvořit jedinečný nákupní zážitek a tím zvýšit účinnost in-store komunikace. LEGO si klade za cíl svým zákazníkům komunikovat prostřednictvím in-store marketingu své základní hodnoty kreativní hry, zábavy a vzdělávání. Tato práce pojednává o účinnosti LEGO shopper marketingu, konkrétně engagement prvků, které používá v různých prodejních kanálech. Cílem je otestovat a vyhodnotit dopad těchto materiálů na cílovou skupinu a na prodeje, jakož i definovat hierarchii LEGO in-store komunikačních materiálů. V teoretické části jsou diskutovány principy shopper marketingu, shopper beaviour a marketing v odvětví hraček.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.